varbergsflickan

Plötsligt händer det

Gotland & Lila hårfärg

Publicerad 2009-07-25 10:17:27 i Fröken Sandberg,

Eftersom färjorna råkade krocka, så är nu hela körschemat försenat för Destination Gotland. Vår färja avgår vid nio ikväll... Måste packa nu innan tolv, vi tänkte åka då och stanna och fika på vägen bland annat!

Jag har färgat håret också. Ville ha nån riktigt snygg röd färg.. men fick.. lite lila? Jaja, det får vara såhär. Stygnen är borta med vinden och det ser ut att läka riktigt fint! Nej, nu ska jag klä mig för avresa och packa!

Ha det riktigt gottans här hemma!
/Fröken Sandberg

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2009-07-28 07:53:04

Stygn? Va? Vad har hänt, nu blir jag orolig?!

Hoppas ni har det knaon på Gotland och att ni har bättre väder än hällregnet här hemma på fastlandet! ;)



Puss!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela