varbergsflickan

Plötsligt händer det

Update Gotland!

Publicerad 2009-07-28 11:44:10 i Fröken Sandberg,

Sitter för tillfället i vår stuga på Gotland. Tänk att vi kunde hamna såhär bra. Jag kan lova er att ni kommer få se massvis med foton när ni kommer hem, och jag kommer garanterat nästan tvinga er att åka hit på semester för landskapet är så vackert! Vi var inne i Visby igår och strosade. Mysigt stad. Vi ska försöka åka in en dag till, det fanns mycket att se. Idag medan herrarna spelar golf, så ska vi flickor åka på en liten roadtripp för att utforska ön lite, vi tänkte åka till ett berömt café i Ljugarn vid östra kusten (om vi hittar det vill jag tillägga!)

Behöver jag säga mer än röd stuga i skogen, utomhusdusch och utomhusdass? Underbart med semester!


/Fröken Sandberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela