varbergsflickan

Plötsligt händer det

Helgen som varit.

Publicerad 2009-11-29 16:21:07 i Fröken Sandberg,

Full rulle hela helgen. Kört bil större delen av min vakna tid, men det har bara varit trevligt. Speciellt när man har fått sällskap större delen. Spelningen igår med David och hans eget "E-street band" var mycket trevlig. Kul att få se dem live igen. Idag har vi varit publik på en akustisk spelning på ett av Varbergs cafeér (Herberts) där David, Erik och Jocke spelade, därefter lite "häng" och nu är jag hemma i mina föräldrars hus för att vakta katterna och förhoppningsvis ta tag i lite plugg.

Veckan som kommer blir lite hektisk gällande allt. Främst studier :) Men även onsdag och lördag då David spelar som förband till Dan Hylander i Göteborg. Det får ni inte missa!

Hoppas er helg varit kanon, och att ni alla har pyntat, ätit pepparkakor och njutit av ledigheten.

Bilder från gårdagens spelning kommer ikväll.

Kram på er.

/Fröken Sandberg

Kommentarer

Postat av: Dalis

Publicerad 2009-11-29 19:16:20

Tackar min pudding! :)

Saknar dig sjukt mycket. Hade behövt borra ner mig i din famn idag. :) MASSA KRAMAR!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela