varbergsflickan

Plötsligt händer det

Loppisfynd.

Publicerad 2010-04-28 21:09:26 i Fröken Sandberg,

Loppistokig. Kolla in den här charmiga pedistalen jag hittade 20:-.
Blomman som krukan står i hittade jag för endast 10 riksdaler!



Okej, jag vet att fokus är på blomman, men man
får ju passa på så länge den lever!


Soffan 300:-


Här är min nya supercharmiga soffa. Jag vet att jag kanske kunde
piffat till kuddarna lite, men vem tänkte på det innan man tagit sig
tid att ens fota OCH lägga in fotot i datorn? Inte jag i alla fall!

Planen är som följer: 70-tals-tokig som jag är så skall den kläs om!

Köpte även en finfin gammal ram med gulddetaljer för 10:-

Nu avnjuter jag fruktsaft (nettos version av festis) och passar på att blogga lagom
i tid innan True Blood. Mitt fantastiska veckonöje som jag längtar till varje dag!

Christian hälsar!







Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2010-04-28 21:44:15

Åh vad härligt! Det där kommer verkligen att bli jättebra! Snyggt m pedistalen! Lycka till med gardinerna! :)

Postat av: Sara

Publicerad 2010-04-28 21:46:30

förresten

http://www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=35446&productId=201403&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=



Gardiner!

Postat av: Sara

Publicerad 2010-04-29 09:39:07

Det gick bra! :)

Jag får veta om typ 3 veckor, men det kändes bra, o jag var 1 av 4. Så lite måste jag ah imponerat! ;)

Postat av: Nina

Publicerad 2010-05-07 11:29:51

ååhh! en soffa! vad hände med den gamla? slängd?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela