varbergsflickan

Plötsligt händer det

Spel!

Publicerad 2010-12-26 15:16:57 i Fröken Sandberg,

Vill också malla mig en stund. Igår kväll, när släkten hade åkt hem så tog vi fram de två spelen som tomten kom med (tomten var iår mamma och jag). Tradition att få spel av den snälla tomten och tradition att spela dem samma kväll! Först ut var M.I.G (ett logiskt spel, frågespel som hör och häpna: mamma vann!). Underligt nog så kom min svägerska tvåa ;) När Christer anlänt hem igen efter att ha kört hans föräldrar så spelade vi "Hjärnsläpp" - ett inte riktigt lika logiskt spel som JAG vann. Japp. Det är sant. Helt sant.


 


Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela