varbergsflickan

Plötsligt händer det

Chansa och våga?

Publicerad 2010-07-28 23:15:08 i Fröken Sandberg,

Hej gott folk!

Jag hoppas att ni alla har haft en strålande, solig och fantastisk dag! Det har jag haft! Jag har inte känt någon stress över huvudtaget, utan har verkligen kunnat njuta av vad en ledig dag faktikst kan ge en! Det var längesedan jag kände så ska jag få be att tala om för er alla! Pratar för tillfället med fina B2 via msn, avslutade för ett litet tag sedan ett enormt efterlängtat telefonsamtal med Dee och har också avnjutit nybakta kanelbullar ikväll.

Intervjun gick riktigt bra, det känns bra.
Jag ska absolut inte klaga.
Jag kunde inte gjort den bättre.

Min stora fråga är: Chansa och våga?
Jag behöver alla råd och allt stöd jag kan få nu! Min hjärna går på högvarv!




Anna.

Kommentarer

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-07-30 08:03:39

HELLRE ÅNGRA DET DU GJORDE, ÄN DET DU INTE VÅGADE!

Postat av: Carro

Publicerad 2010-07-30 17:43:41

Kul att det gick bra! Vad är det för företag?

Postat av: Klara

Publicerad 2010-08-01 21:46:10

VÅGA CHANSA!!! Pepp pepp pepp ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela