varbergsflickan

Plötsligt händer det

Köpenhamn och överallt.

Publicerad 2010-06-27 15:48:10 i Fröken Sandberg,

"I Köpenhamn vandrar jag lättare och är lugn, sågar av grenen som 
jag fastnat på. Röker upp tystnaden och blåser ut Sverige.
I Köpenhamn. Det finns ställen där jag aldrig har varit som sprider
sin utsikt i mitt huvud. Jag fattar om det verkar lite märkligt."
(Köpenhamn och överallt - Lars Winnerbäck)

Jobbet är sökt, intervjun avklarad och jag inväntar "the final" resultat.
Jag behöver det här!!!



Jag hoppas ni mår bra.

Kommentarer

Postat av: B2

Publicerad 2010-06-27 20:59:31

SAAAAAAAKNAR DIG MEEEED!! Hoppas vi kan ses snart, kommer ju ner en sväng snart förhoppningsvis!! Men jag slår dig en pling imorgon igen!! KRAAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela