varbergsflickan

Plötsligt händer det

Onsdag afton!

Publicerad 2010-06-30 23:48:17 i Fröken Sandberg,

Ja, jag vet att jag inte är guds bästa barn på att uppdatera. Jag hoppas allt att ni har förståelse för detta. Inspirationen har inte infunnit sig de senaste dagarna alls faktiskt. Så kan det vara.

Quickis:
- För tillfället så bor min kära vän Lina (bilden) här hos mig. Mycket mysigt.
- Jag jobbar och sliter. Och jobbar ännu mer.
- Imorgon ska min kör sjunga en herrans massa låtar. Äntligen.
- Till helgen ska jag inte göra någonting annat än att ta igen alla
de soltimmar som man har missat på grund av jobbet.
- Nej, jag kom inte med i årets upplaga av Bonde söker Fru.
Så, nu har vi rett ut detta.


(Bilden är från 2008)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

"Den som aldrig har gjort ett misstag har aldrig prövat något nytt!"

"Att våga är att tappa fotfästet en stund - att inte våga är att förlora sig själv"


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Sist, men absolut inte minst:
Malin, Therese, Sandra och Therese. Jag saknar er.
Varje dag.

Kommentarer

Postat av: Sandra Dee

Publicerad 2010-07-08 14:04:28

Du är också saknad min vän!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela