varbergsflickan

Plötsligt händer det

Lördag 30/5

Publicerad 2010-05-29 12:24:49 i Fröken Sandberg,

Okej, nu ska vi se. Hur var det nu man gjorde när man bloggade nu igen?

Dagarna har gått i ett det senaste så jag har inte ritkigt haft tid att ens starta min dator alls. Men jag hoppas att ni alla mår gott. Vill tacka Malin, Sandra, Therese och Sanja för en trevlig middag ute i stallet i torsdags. Vill också tacka Sandra och Malin för "prov"-klassen jag fick ha tillsammans med dem för Mary Kay (som ni vet så är jag ju nu mer säljare ;) - det kan inte sägas för många gånger! Haha!

Jag har förberett det mesta inför examensdagen på måndag. PÅ MÅNDAG! Sjukt.

Gårdagen bjöd på middag och vin i gott sällskap! TACK! Urmysigt!

Ikväll är det kalas för min finfina morfar som fyller 85 år! Kvällen till ära så ska jag minsann ha på mig min examensklänning. Visade den för min mor som godkände den med tummen upp! Hoppas jag inte spiller på den, då vet jag en som kommer skrubba skrubba!

Ha en kalasfin dag! Det ska jag ha! Kalas och fin dag! :)

Herregud. Måndag. Examen. Jag har inte fattat det ännu. På tisdag är det inga mer måsten.






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela