varbergsflickan

Plötsligt händer det

Lägenhetsbyte!?

Publicerad 2010-11-17 11:41:18 i Fröken Sandberg,

Jag måste säga att inspirationen till att blogga inte har varit den bästa sedan min datorskärm sprack. Japp, fråga mig inte hur jag lyckades, men ett som är säkert är att - jag lyckades! Illa och lagom typiskt mig.

Nu, alldeles snart är det dags för min dagliga promenad! Idag får jag sällskap av min fina vän Lina! Jag underhöll henne igår innan arbetet så hon fick inte sin promenad igår. Men idag tar vi igen det, Linch! Och det här med att en dator är låst till sitt abbonemang. Vilket skämt. Det var piece of cake! Nu har jag trängt mig in på min granne och väns dator med mitt mobila bredband och så vitt jag kan förstå så är koden knäckt!

Annars så väntar en kollosal hög av kläder på mig i soffan. Det har den nu gjort i flera dagar, okej, en vecka. En lika stor hög med kläder väntar på mig i min garderob som väntar på att bli ihopvikt snyggt och prydligt. Jag tänkte även göra en snabb möblering för att se vilket alternativ som passar min lägenhet bäst! Apropå lägenhet. Är det någon som känner någon som kan låta mig få en ny lägenhet? Är inte så vidare förtjust i min längre. Vill byta. Jag har inte så höga krav. Jag kan tänka mig dusch. Och balkong. Om det hade varit en tvåa är jag inte heller så tveksam.

Hur mår ni alla?

Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela