varbergsflickan

Plötsligt händer det

Dessa guldkorn!

Publicerad 2010-10-28 22:57:56 i Fröken Sandberg,

Man ger och man tar. Så är det bara. Det är vett och ettikett. Så, nu är det sagt.

Min vecka är än så länge bra, jag har mycket att stå i, men ni känner ju mig. Gillar att ha järn i elden så att säga. Imorgon förmiddag så är det dags för ett avsked för en nära väns mamma som avled för tre veckor sedan. Delar av kören jag medverkar i skall sjunga låten "I need you too survive" och det kommer bli känslosamt, det vet jag. Men också oerhört vackert. Låten är fantastiskt fin och familjen vill gärna ha kören där, så det känns fint :)

Annars så är det ingenting nytt, jag lever livet och jag älskar det! Man måste verkligen fånga varje dag och ta ut "guldkornen" ur varje dag. Som idag. Jag har haft ett mycket bra medarbetar samtal med min chef. Jag har träffat min mamma. Umgåtts med min fina kombo. Pussat på Johanna. Kramat Lina. Ja, ni förstår.. mina dagar fylls av kärlek och jag är så tacksam för alla de stunder jag får dela med er!

Bilden nedan är från i lördags, då jag träffade Sanja och Sandra! Också ett typsikt guldkorn i vardagen!




Sov gott, kära ni.

Anna

Kommentarer

Postat av: mickan

Publicerad 2010-10-29 17:28:04

Ja det är sant. Jag känner mej träffad, men jag tycker ändå att jag ger lite till dej.. jaja det kanske är en tolkningsfråga!

Postat av: Sandra

Publicerad 2010-10-29 20:54:54

Åhhh mys!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela