varbergsflickan

Plötsligt händer det

Regniga tisdag!

Publicerad 2010-09-14 12:24:42 i Fröken Sandberg,

Idag är en sådan dag då man inte riktigt vet om man ska ta sig i kragen och faktiskt göra någonting produktivt eller inte. Antingen så såsar man ner sig i soffan och njuter av att det regnar, eller så ger man sig ut och försöker ta reda på lite information som jag är väldigt i behov av gällande mitt evenemang.

Jag ska göra en marknadsundersökning! Det ni! I efterhand när examen är tagen så förstår jag varför de valde att ge oss de kurserna vi läste. Under tiden så tänkte man "jaha, varför ska vi läsa detta?!". Men nu när man är i full färd med att sätta sina teoretiska kunskaper på prov så förstår jag! :) Den enda kursen som jag inte riktigt kommer att ha någon användning av är väl egentligen "Storytelling" som i första hand är till för företag, och där är jag ju inte riktigt ännu.

Idag är det middag hos Johanna! Mysigt. Undrar vad hon ska bjuda på. Varken min kombo eller jag är fiskälskare, och om jag inte minns helt fel så ville hon göra någonting med lax.... får ringa henne och informera :)

Uppdaterar ikväll med foton från vinkvällen i fredags.

Njut av tisdagen, såsa i soffan eller gör någonting aktivt.
Jag ska nog vara aktiv.

Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela