varbergsflickan

Plötsligt händer det

Gäsp!

Publicerad 2011-08-30 16:48:08 i Fröken Sandberg,

Efter dagens utflykt så behöver fröken här vila! Ja! Eller rättare sagt; efter denna natten så behöver fröken vila. Okänt varför, men jag vaknade ungefär varje timme. "Nattlampan" var tänd och jag kunde verkligen inte röra mig för att släcka den. Jag var helt... ja, handlingsförlamad. Så istället för att masa mig upp för att släcka den och i sin tur få en skön sömn så låg jag och störde mig på den ända fram till halv åtta då jag beslutade mig för att fånga dagen med en promenad. Jag kom ungefär 700 meter. Då började det forsregna! Men vad gör man inte för en frisk och härlig morgonpromenad! Jag ställde mig faktiskt under en trogen gran och väntade ut det värsta. Sen pinnade jag på. Givetvis kom störtskuren tillbaka vid samma gran när jag var påväg hem men då beslutade jag mig faktiskt för att fortsätta gå. Jajjemän.

Nu: vila på maten
Snart: jobb
Önskan: en helg på en öde ö. Utan mobil. Helst med badvänligt vatten.
Och lite sol. Skrivareklippan här i Varberg går också fint.

Ha en fin kväll!
Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela