varbergsflickan

Plötsligt händer det

Summering av dagen. Ja.

Publicerad 2011-12-29 22:20:53 i Fröken Sandberg,

De fem sopsäckarna resulterade i totalt sju. En sista och åttonde är påväg. Besparar er fotobevis för det är inget trevligt alls egentligen. Ganska ointressant. Men ni kan ju tänka er...?
Hajen gjorde mig grinig. Okänt då det inte var så överdrivet mycket folk.
Systemet gick så snabbt och smidigt så. Om man inte känt personer för att stanna och prata.

Det här med att rensa. Herregud vad behagligt det känns, jag kan faktiskt inte riktigt beskriva den känslan jag har just nu.. men som jag sa till Johanna så känns det som en liten sten som släppts från mina axlar. Konstigt det där... det är ju bara saker. Kläder. Skit. Som nu är borta! Oh så gott! Det allra bästa är, jag säger det igen, att allt är nytvättat! Allt!!! Inte för att det var skitet men det känns ändå bättre såhär! :)

Imorgon träffas Klara och jag på fm :) Får hjälp av Monika med körning till tippen (tack!) och sen är det dags att möta upp Johanna (Läs: min nyårspartner in crime) för att förbereda inför lördag! Vilken trevlig tillställning det kommer bli! God mat och goda vänner - precis som det ska vara!

Ha det bra!
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela