varbergsflickan

Plötsligt händer det

Godafton.

Publicerad 2011-01-30 20:37:05 i Fröken Sandberg,

Godafton, kära ni!

Sitter nu och avnjuter ett avsnitt "Solsidan" tillsammans med en kopp té! Härligt avslut på en bra vecka och en bra helg. Veckan som kommer ser ut att bli trevlig. Ska till sjukgymnasten för första gången imorgon. Det skall bli intressant om hon kan reda ut min rygg som inte är knutar utan EN ENDA knuta. Får garanterat med mig övningar att ta med hem :)

LCHF är i full gång. Det känns bra. Jag har inte haft sockersug eller sug efter kolhydrater alls. Det finns mycket att lära och resan är lång men det är en trevlig resa med mina paktvänner som också ingår. Bra att supporta och stötta varandra :) Idag åt Johanna och jag ungsbakad lax (JAPP - det är sant. Jag åt lax) med creme fraiche och pesto-röra och till detta så åt vi smörstekta sparris och champinjoner. ATT rekommendera!

Nähäpp.
Dags att besöka duschen en stund.

Det ska man tydligen göra ibland.

Anna.

Kommentarer

Postat av: Johanna M

Publicerad 2011-01-31 12:20:42

Hej du, hittat recept på pankakor vi kan äta - jag längtar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela