varbergsflickan

Plötsligt händer det

Gårdagkvällens utmaning!

Publicerad 2012-10-29 19:52:03 i Fröken Sandberg,

Efter en fantastiskt trevlig supé på Lia Hof igår kväll med vänner och bekanta, så kommer fröken hem och möter Madelene! Vi hade bestämt film. Sagt och gjort. Att det skulle vara skräckis var redan bestämt eftersom Madelene, av någon märklig anledning, redan hade hyrt ett par filmer!
 
Vi valde mellan tre. En hade Madelene sett, jag den andra, och kvar blir den tredje.
Jag kan inte riktigt beskriva oss två ihop när det gäller sådana här hemska utmaningar. Vi gjorde klart redan från början att Madde skulle sova hos mig. Även om någon av oss INTE blev rädd så skulle man lugna den andre genom att sova nära om det skulle dyka upp någon i mörket, någon demon eller så. Trots att filmen var... oerhört obehaglig, och man förbannade sig ett tiotusentals gånger, så var filmen bra. Riktigt bra.
 
Men ruskigt obehaglig. En jävla utmaning helt enkelt.
 
 
Det vi inte riktigt förstod och än så länge inte har kollat upp - är om någonting i den är sanning. Det stod något i stil med att den var "inspirerad av verkliga events" eller något liknande. Vågar dock inte googla... Speciellt inte när man är ensam i lägenheten och sin radarpartner är flera mil bort.
 
Nej usch, varför skulle jag skriva om denna filmen nu då!?
 
(rädd)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela