varbergsflickan

Plötsligt händer det

Mysig stund!

Publicerad 2012-10-31 17:17:54 i Fröken Sandberg,

En av månadens bästa dagar har anlänt. Eller ja... den har förvisso varit i gång ett flertal timmar redan, men det är dags för en av månadens bästa / mysigaste stunder.
 
Jag tänder ljus, gör "rent och fint" omkring mig, kokar kaffe, lägger iordning lite fika (mörk choklad) och avslutar processen med ett glas rött. Jag gör det mysigt när jag skall betala mina räkningar. Det känns alltid lite bättre att göra det om man tar tillvara på stunden! Stunden då man faktiskt bör vara tacksam för sitt boende, sin bil osv.
 
Stunden är mot sitt slut och jag har precis satt ett glas rött på "luftning".
Oh så gott.
 
Ikväll vankas det middag på Breared! Två killar som var med på Anholt, eller ja... såg till att vi hamnade på Anholt i somras, bjuder Madelene och mig på middag, mysigt! Dags att svira om med andra ord så man ser representabel ut, ja!
 
Njut av er kväll.
Kramar från Fröken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela