varbergsflickan

Plötsligt händer det

Mental nervarvning..

Publicerad 2013-08-30 17:09:35 i Fröken Sandberg,

Sista arbetspasset innan två dagars ledigt. Notera ledig LÖR-SÖN. Fantastiskt trevligt! Hann med en liten smygpremiär på ledig feeling i förmiddags! Trevligt sällskap av C åkte vi iväg till metropolen Horred, stopp vid Serholt, och kom därifrån med en hatthylla och ett nyckel"skåp" rikare. Vansinnigt nöjd, så i helgen ska det borras och fixas! Loppisar och auktion ska besökas! Ska fixa o dona så att lägenheten verkligen bos in ordentligt efter ett tag ifrån den och de sista veckorna utan "hem" känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela