varbergsflickan

Plötsligt händer det

Pre-Christmas

Publicerad 2013-12-19 22:14:32 i Fröken Sandberg,

Sjukveckorna är över, så nu hoppas jag inte på att åka på ett enda mer skit under hela 2014!
 
Annars? Tack bra! Julbord imorgon kväll med Lia Hof-personalen! Eftersom min riktiga tjej arbetar på julbordet själv så får jag ta med mig en annan god tjej, min fina vän Johanna! Åh så trevligt vi ska ha :) För första gången i hela mitt liv ska jag verkligen flörta med personalen i baren ;-) (med napp) Puss A! <3
 
Annars så närmar det sig jul, och det med gigantiska steg! HERREGUD så fort denna hösten har gått! Tror det kan bero på att det har varit en helt underbar sådan med fantastiskt sällskap vid min sida! Veckorna vi bodde i Morup och vaktade hästgården där A har sina hästar gick rasande fort, och det kändes på något vis som semester. Jul ja. Jädrar vad lite jag har förberett (som vanligt). Men det får bli söndagen och måndagens projekt. Längtar som bare den tills man får träffa hela sin familj och släkt! Undrar vilka av alla kusiner som kommer till morfar, eller om någon av alla (som vanligt) jobbar. Hoppas verkligen att alla är med i år! Det var så längesedan alla var samlade. Mest av allt längtar jag efter lille Noah. Fasters prins.
 
Önskar er en skön helg "pre-christmas".
Anser förövrigt att årets julkalender är vansinnigt bra.
Vuxen - ironi och humor. Precis som jag älskar det!
 
Puss!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: J

Publicerad 2013-12-20 16:32:11

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela