varbergsflickan

Plötsligt händer det

Ledig!

Publicerad 2013-06-13 09:16:30 i Fröken Sandberg,

Tror minsann att jag behöver semester. Nog för att jag verkligen älskar mitt jobb, men det känns att jag inte har varit ledig med semester på två år. Den sista veckan har varit hysterisk. Smågrejer på jobbet som gör att jag inser att jag måste ta tillvara på mina "småledigheter" bättre med vila. Som igår. Kunde för fan inte ens hälla upp vin ordentligt, spillde och hade mig. Inte PÅ någon dock men väl på duken. Inte okej! Hade darr-händer utan anledning och tappade givetvis ett glas mitt i vinmässans middag, lyckat. Då insåg jag att det är dags.. Så de kommande tre dagarna är jag ledig. Får se det som semester, jag är inte den som dör av att spilla lite vin men det är oerhört frustrerande vill jag lova!!!

Snart: klippning! Inte en dag försent..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela