varbergsflickan

Plötsligt händer det

Madelene och helg!

Publicerad 2013-09-26 11:44:00 i Fröken Sandberg,

Nu har världens finaste vän, Madelene, lämnat min boning efter två nätter här! Gud så mysigt att ha henne här! Vi är båda rutinmänniskor och föll ganska snabbt in i vårat liv som vi hade förra året, när hon bodde en trappa ned! Vi lagar den godaste maten, är experter på att njuta och tro mig. Det har vi gjort! Avverkade ett par skräckfilmer igår, den ena sämre än den andra ;) men utmaning, javisst! Dessvärre somnade jag under den sista som Madelene uppmanade mig att se igen för den var tydligen bra.. I Will do! Kändes verkligen bra att ha henne här, inte tänka så mycket. Behövligt. Uppskattar det av hela hjärtat ❤
 
 
 
Ikväll är det jobb! Ska bli kul att träffa sina underbara kollegor igen! Sen tar vi helg! ;) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela