varbergsflickan

Plötsligt händer det

Uppdatering!

Publicerad 2014-11-20 17:17:59 i Fröken Sandberg,

Todeloo! 

Mysig dag börjar gå mot kväll! Ikväll vankas det hemmagjorda hamburgare med tillbehör! Gottit! Som Amanda säger; "min favoriträtt idag"! ❤️ igår var hennes favoriträtt egenmarinerade kycklingklubbor i ugn. Hon är så söt när hon säger så! "Åh detta är verkligen min favoriträtt idag!) Tacksam! :)

Min bil är avställd! Japp, det kändes som rätt beslut, vi har verkligen bilar så det räcker och blir över här i Långås så jag ställde av min med högst skatt. Det är förövrigt väldigt smidigt, på två minuter var det gjort och det går lika fort att ställa på den dagen det behövs (när jag blir med tjänstgöring) 

Till helgen blir det bröllop! Två turturduvor från gymnasiet skall nu säga ja till varandra nere i Halmstad! Ska bli väldigt kul att träffa Munka-folket igen - det var verkligen längesedan!

Hoppas ni har det bra allihop, och ja det är höst - då får man bli brunhårig!!! ;) 


Hittade ett sådant där hus som man vill ha idag på min promenad... Möjligheter och potential! Perfekt läge dessutom. Stannade till påväg tillbaka och träffade en rullator-buren man (gubbe) och passade på att fråga lite om huset. Fick väldigt bra svar och kanske ska ta kontakt med markägaren? Tanken är att det ska rivas, men får de en spekulant så kanske de ändrar sig... Vem vet? 


Rart!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela