varbergsflickan

Plötsligt hÀnder det

Frisör-Anna 👌

Publicerad 2014-09-05 18:30:31 i Fröken Sandberg,

VĂ€lförtjĂ€nt och efterlĂ€ngtat besök hos bĂ€sta frisör-Anna! Amanda klippte av 30cm och fĂ€rgade ljusa slingor, sĂ„ hiskeligt vacker hon Ă€r, och nu efter detta om ens Ă€nnu mer vacker! Jag gjorde en ansning av min kalufs och slog i ljusa och kopparröda slingor! Riktigt nöjda! Det bĂ€sta Ă€r att man fĂ„r kaffe och en fantastisk pratstund! Är dock i valet om jag ska göra kort pĂ„ sidorna och bakĂ„t igen... Trivdes vansinnigt bra i den frisyren!




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt hÀnder det

Levnadsglad, social och vĂ€nlig sjĂ€l bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt frĂ„n första kaffekoppen pĂ„ morgonen till första trĂ€dknoppen som brister pĂ„ vĂ„ren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! VĂ€lkommen att lĂ€sa om mitt liv tillsammans med min kĂ€rlek, hĂ€star, katt och hund och dĂ€remellan allt annat! Har en obotlig förkĂ€rlek till inredning och kommer lĂ€gga fokus pĂ„ det i bloggen, om vad som sker i vĂ„rt hem pĂ„ 100kvm. Hoppas ni stĂ„r ut! VĂ€lkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela