varbergsflickan

Plötsligt händer det

Inpräntning av vinlistan

Publicerad 2015-04-10 19:14:14 i Fröken Sandberg,

Utöver att jag försökt inmundiga mer luft idag i hopp om att bli mer pigg så har dagen varit väldigt lugn. Jag har fixat ett reskassekort via hallandstrafiken där jag möttes av en aplång kö. 40 minuter senare gick jag därifrån och var tacksam att jag inte valde att åka in imorgon då det tydligen är värre köer. I detta nu sitter jag och läser på mat och vinmenyn från jobbets a la carte-restaurang. Tog med mig den svenska och engelska versionen hem, versionen i tyska kändes inte som att den skulle bli så lättförstådd! 
 
Ikväll är det hämtning av mat, ingen som ställer sig vid spisen här inte! En unna sig-fredag helt enkelt.
 
 
Såg de sötaste fåtöljer idag, blev väldigt kär i den svarta modellen. Och den turkosa, och den orange. Eller ja.. jag gillade verkligen hela fåtöljen och samtliga färger faktiskt, dock känns det som att svart är mest tilltalande i vårat hushåll! Vad tycker ni? Oväntat trevliga att sitta i. Win-win = snygg och bekväm!
 
 
Douglas passas ikväll. Världens finaste dalmatiner ❤️ och snällaste, tröttaste och mest kelvänliga! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela