varbergsflickan

Plötsligt händer det

Sista sommarveckan ombord!

Publicerad 2015-08-10 17:47:09 i Fröken Sandberg,

Vilken vecka! Vilken sommar, korrektion! Varit ombord 14 dygn per månad och jobbat som om det vore 28 dygn! Men kul har det verkligen varit. Jobbigt att vara hemifrån men man har på något sätt vant sig och uppskattar ledigheten mycket. Det är mycket som sker nu, jag vet inte vad men det händer mycket. Med allt.....

Fick frågan om hur mycket jag ville jobba igår under utvecklingssamtalet med ombordsservicechefen varpå jag svarade så mycket det går, hoppas det vill sig väl nu. Människorna som arbetar där är väldigt trevliga! Uppskattar var och en på alla dess olika vis! Jag har för övrigt dragit mig på tre smeknamn under detta halvåret; Pink (fast jag är snyggare säger dom) Elvis (okänt?) och nu senast Operah för mitt sympatiska sätt och min visdom! (Ännu mer okänt?) ;) 

Tack för dessa sjödagar tillsammans!







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela