varbergsflickan

Plötsligt händer det

Gräsänka

Publicerad 2015-02-28 14:17:42 i Fröken Sandberg,

Inatt är en av få nätter sedan oktober förra året min kärlek och jag sover ifrån varandra. Tror detta är tredje natten sedan dess. Kommer aldrig vänja mig, lika o-kul varje gång! Man får börja vänja sig nu inför kommande arbete ombord på färja då jag är borta veckovis i perioder. 

Såg reprisen av Let's Dance idag, alltså det verkat helt galet skoj! Jag vill också testa... Nog för att mina stockar till ben kanske inte kan föras så rytmiskt eller sådär kvinnligt som det bordes, men det verkar så glatt. Nyhetsmorgons-älskare som jag är så är min röst såklart på störtsköna Jenny Strömstedt. Synd bara att hennes kollega Steffo inte är med i år igen. De skulle dansat ihop, så klockrena!

Har jag sagt att jag saknar min tjej? ❤️ 

Btw. Hur många gånger i sitt liv har man suttit ute i solen den sista februari och druckit en kopp kaffe, endast iförd tröja? Kan nog inte minnas en gång... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela