varbergsflickan

Plötsligt händer det

Sjöman och omställning!

Publicerad 2015-02-07 17:25:51 i Fröken Sandberg,

Det är väl dags att bekräfta min senaste nyhet: Jag har fått jobb och ska i denna månaden göra utbildningar för att bli certifierad sjöman! I mars startar arbetet och ingen kan vara gladare än jag! Fick den goda nyheten i början av vår Thailandsresa, men det är först nu det har börjat sjunka in ordentligt! 

Denna veckan har präglats av temperatursomställning som heter duga, lite skillnad på att lämna +34 gradig värme till -2 grader här hemma.. Det har varit tidiga kvällar till sängs och vaknat tidiga mornar, men nu börjar man komma ikapp med sömnen! Känns bra för ikväll vill jag vara vaken Hela Melodifestivalen! Längtar väldigt mycket till Gran Canaria för övrigt... 

Detta lilla knyte är verkligen det finaste lilla kattknyte som finns. Bitchig katt men ack vilken personlighet!



Kommentarer

Postat av: Madelene Mörner

Publicerad 2015-02-08 19:36:10

Redig tös! Du kommer bli en fantastisk sjökvinna😚😚😚

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela