varbergsflickan

Plötsligt händer det

Göteborg/Kiel

Publicerad 2015-03-26 00:04:23 i Fröken Sandberg,

Alltså jag tror inte någon, inte ens jag själv, inser hur fruktansvärt kul det skall bli att ÄNTLIGEN börja jobba! Åtta månader hemma och poff! Bara sådär,  på tisdag smäller det! Jag går på i hemmahamnen Göteborg på min födelsedag, reser till Kiel, går av tidigast torsdag och arbetar eventuellt en tur/retur-resa till och går isåfall av påskafton! Åtta månaders tristess är över, inga fler "nej tyvärr, tjänsten är tillsatt" kan sänka mitt självförtroende mer; jag har jobb!


Köpt en fin liten ljusslinga till vårat älskade hem! Kan inget annat än att tycka om den! Dock skulle den var 2 decimeter längre så hade det vart en mer ljuv fröjd för mitt öga!

/Sailorman (woman) Anna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela