varbergsflickan

Plötsligt händer det

Hurtbulle!

Publicerad 2009-08-31 23:40:50 i Fröken Sandberg,

Dagen börjar att lida mot sitt slut, och allt på min att göra lista hände, förutom en sak. Kiropraktorn. Vissa dagar är hemska med ryggen, andra fjäderlätta, som idag. Ryggen kändes helt fantastisk bra! Plus att jag nu ska börja träna! Japp, det är helt sant. Jag menar, tid är det ju ingen brist på. Och inte vilja heller, jag är supertaggad!

För tillfället så har jag brinnande fingrar, mycket ideér som skall ner i ett dokument ang. vår hemuppgift i skolan, att berätta personligen om ett evenemang vi deltagit i. Sjukt rolig uppgift! Blir ni förvånade när jag säger att det är David Miles-turnén jag var aktiv i under våren som jag skriver om?

Dagen har varit trevlig. Har spenderats med Johanna, mestadels på IKEA. Nu är Christians födelsedagspresent från Lina, Johanna, Sanja och mig klar. Underbart! Man fyller ju faktiskt bara 28 år en gång i sitt liv.

Imorgon bitti är det dags för en uppfriskande morgonpromenix och på kvällningen kanske ett gympass. Vem vet?



/Fröken Sandberg (utklädd till hurtbulle på bilden ovan, maj-09)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela