varbergsflickan

Plötsligt händer det

Ojojoj!!

Publicerad 2011-03-31 19:30:40 i Fröken Sandberg,

Jag är överväldigad!

Tack älskade ni för dessa grattis-hälsningar i alla dess olika former; Facebook, telefon, sms, sång och yatzyspelande! Dagen har varit, är och kommer fortsätta vara helt fantastisk! Jag har spenderat eftermiddagen med familjen med god mat och fått fina paket - grön grill från weber (sjukt snygg), bestick, grillbestick, stavmixer, pengar och böcker! TACK! Den fortsatta kvällen och natten spenderas hos föräldrarna sen entrar jag åter igen Varberg imorgon då vi slår klackarna i taket!

PUSS!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2011-03-31 22:49:44

GRATTIS OCH HURRA PÅ DIN DAG! Hoppas den varit toppen. Kraaam

Postat av: sara

Publicerad 2011-04-01 09:26:26

Det kan du skriva upp! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela