varbergsflickan

Plötsligt händer det

Lång härlig fredag!

Publicerad 2013-03-29 22:17:00 i Fröken Sandberg,

Efter tidigt morgonbesök(mys) av världens finaste människa som slitit på jobbet inatt, så åkte jag tillsammans med Erik och Johanna ut till Valinge för kvalitetstid med familj nummer två! Hysteriskt kall promenad vid sidan av Johanna och "mamma två" Pia som red! Väl inne efter rundan runt "Roland i dyngan" så fick vi välförtjänt kaffe! :)
 
Lunchbjudning hos fröken (utan världens finaste människa..), därefter ner på stan för att ordna de sista inköpen till morgondagens påsk/födelsedagslunch hos mina föräldrar! Hela familjen kommer, mys! Mamma hämtade mig efter hennes jobb (tack) och sen vi kom hem har vi bara varit, ätit gott grillat, druckit rödvin och nu skrattat ikapp till Let's Dance! Favoriten, utan tvekan, är Maria Montazami. Klockren!! Självskrivet är ju att man mer än gärna sitter och bedömer dansarna (utan att man själv aldrig hade gjort det en tiondel bättre!)
 
Ser mycket fram mot morgondagen! Träffa alla.
 
Tänkte unna mig lite tid i stan imorgon förmiddag. Japp, så får det bli!
 
Förresten. FYRA dagar ledig. Så länge har jag inte varit ledig sen.... ja Gud vet när. Tror i ärlighetens namn inte att det hänt sedan innan midsommar förra året... Ofattbart fantastiskt skönt. Minst sagt. Väntar dock med spänning på våren och sommaren som skall spenderas på Ästad! :)
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela