varbergsflickan

Plötsligt händer det

Hitta DIG

Publicerad 2014-08-09 10:13:44 i Fröken Sandberg,

Jag har alltid varit för snäll, alla tillags. Alltid, och den personen finns kvar men inte i den utsträckningen som det var för bara ett år sedan! Allt handlar om prioritetingar för att orka med sig själv och det fantastiska liv jag lever idag! Innan var jag överallt och ingenstans, hann knappt med att göra det jag hade lovat, vilket stundtals var på tok för mycket! Jag träffade en likasinnad, min kärlek, och vi insåg att man kan inte vara på språng hela tiden. Man kan faktiskt njuta av lugn o ro utan o hetsa iväg. 

Det är sant.
Rå om dig själv i första hand, det är dig själv du ska leva längst med! ❤️ 




Kram!


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-08-09 11:52:57

Så sant kära Anna:)💖

Postat av: Bea

Publicerad 2014-08-09 19:36:24

Man ska lägga tid på dem som ger energi och som man känner ger nåt tillbaka om man ger dem något. Äkta vänner växer inte på träd 😘

Postat av: Bea

Publicerad 2014-08-09 19:36:35

Man ska lägga tid på dem som ger energi och som man känner ger nåt tillbaka om man ger dem något. Äkta vänner växer inte på träd 😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela