varbergsflickan

Plötsligt händer det

Halmstad, hemlis, politik och kvällsté!

Publicerad 2010-08-31 22:10:14 i Fröken Sandberg,

Idag har Sara och jag upptäckt Halmstad! Fin stad det där :) Vi åkte ner efter frukost för att kika in vägen till hennes nya skola! Efter lite vilsen tid så hittade vi dit, den såg riktigt bra ut där jag tror att hon kommer att trivas riktigt bra! :) Att vara ledig såhär några dagar (förmodligen) efter sju dagars jobb av åtta, så är man verkligen värd det. Imorgon ska jag tvätta och baka bullar. Men det sistnämnda behöver ni inte säga till min kombo, för det ska bli en överraskning. Okej? Jag tänkte också ta mig till jobbet för att hämta min cykel som jag trotsigt lämnade kvar i måndags. Skjutsen hem i bil lockade mer, än att slita sig hem på en cykel med punka näst intill...
Berättade jag att Daniel umgicks med oss också idag? Mys-Daniel! Det var kul att träffa dig, äntligen!

Och det här med politiken. (Sucka inte, det är viktigt). Jag är faktiskt ganska insatt, men blir lite förvirrad när nån expertkommentator på TV4 säger såhär: "Det finns en tydlig linje som skiljer blocken åt". Jaha. Vart då... hur ser den ut??? Den linjen ser faktiskt inte jag, speciellt inte nu när alla partier lovar att göra skattesänkningar. Det var min "tydliga" gräns som skiljde dem åt. Attans.

Ja, neeeej... då är det väl dags att ta sig en kopp lugnande té och njuta av kommande natt!


kombo och jag.


Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela