varbergsflickan

Plötsligt händer det

2012

Publicerad 2012-12-30 23:40:20 i

Ja, jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Har så vansinnigt mycket saker jag vill delge er om mitt år som passerat. Och jag kommer återberätta, dock inte nu... Snurrpannan Anna glömde två detaljer på jobbet inför morgondagens traditionsenliga nyårsfirande som hon måste hämta. Och det klockan arla. Resterande av dagen imorgon spenderas med Johanna och förberedelser inför kvällen! Gud så skoj vi kommer att ha tillsammans, vänner! Så... Dags att ladda mentalt för uppstigning klockan 06 för tio mil tur och retur. Allt för den perfekta tillställningen ;)

Kram till er, och en extra varm kram till en extra varm människa som gör mig extra extra extra glad!

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela