varbergsflickan

Plötsligt händer det

Du kan inte ljuga för ett hjärta

Publicerad 2013-08-31 03:48:47 i Fröken Sandberg,

Livets sanning, se ovan.

------

Vill tacka världens sötaste arbetskollega och vän, Amanda, för fantastisk hjälp i afton när min bil och hemnyckel hamnade i Varberg innan jag slutat jobbet. Strandsatt i Ästad och jag såg den kommande natten framför mig övernattandes utomhus i väntan på att P skulle vakna för att kunna ge mig nyckeln. Amanda körde mig till stan (bor själv inte här så det var en omväg som heter duga) och efter många om och men fick vi tag i hemnyckeln. Stackarn ska upp o jobba halv tio imorgon förmiddag. Evigt tacksam, ska du veta Amanda!

Kvällen som skulle varit tidig kväll med hemgång klockan 22 blev plötsligt 02. Hoppas du mår bättre nu P! ❤ Hemskt med akut sjukdom mitt i jobbet. Det viktigaste är att du mår bättre!

Nu ett par timmars sömn innan jag på något sätt ska försöka komma ut till Ästad för att få tag i min bil. Ledig helg. Planerna är lite lätt rubbade.... Men det gör ingenting!

För övrigt så är personalen på Ästad den bästa jag någonsin träffat! Dreamteam deluxe! ❤ Utan överdrift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela