varbergsflickan

Plötsligt händer det

morgondagen (fredag)

Publicerad 2010-01-28 23:10:01 i Fröken Sandberg,

När jag vaknar upp imorgon så är det äntligen dags. Det är äntligen dags för mig att åka upp till Dalarna tillsammans med Erica. Vi kommer att ha en fantastisk helg med mycket skratt. Det kan jag lova. Så brukar det bli. Svårt att undvika när man är tillsammans med två genomgoa människor som man känt läääänge och ses alldeles för sällan!

Dagsplanering:

05.30
ringer klockan. Kommer troligtvis vilja sova 17 timmar till.
06.20 beger jag mig mot Kungsbacka. Har garanterat glömt packningen.
06.40 möter jag upp Erica. Kramkalas!
06.45 går tåget mot Göteborg. Börjar vakna till nu.
07.10 framme i stora staden. "Sista kaffet innan ankomst"-dags.
07.57 går bussen till Ludvika. ÄNTLIGEN!
Ombord: internet-surfing (om det vill funka på bussen), tjatter och allmänt "häng" innan:
15.30, då vi är framme! En hel helg full med KRAMKALAS med Sara!



SOM JAG HAR LÄNGTAT!








Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-28 23:49:11

Awwwwwsome! Hoppas dock du inte glömmer packningen! Haha! Så söt du är! Klart vi kommer att ha det underbart, fantastiskt roligt! Jag e som en tre åring före julafton! Haha!

Postat av: Katrine Pettersson

Publicerad 2010-01-30 09:36:24

Vilken trevlig blogg du har Anna! Jag har hittade den just och kommer definitivt att återkomma.

Kram, "KP"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela