varbergsflickan

Plötsligt händer det

Skön torsdag!

Publicerad 2011-12-29 16:31:55 i Fröken Sandberg,



Idag har jag rensat! Och jädrar vilken rensning sen! Jag kommer med mer information gällande denna sensation när jag väl gjort iordning garderoben igen! (som nu är helt tom och väntar på att alla nytvättade kläder varsamt skall vikas och hängas in, strukna och klara) Gott, det känns riktigt skönt!

Sitter hemma hos David och Lina efter en god lunch! Nu har vi en låtkamp. Lina kämpar för att få höra sin nya idol Justin Bieber (ja, hon kan varje låt!) medans David och jag försöker försvara vår heder med ovanstående låt! Att man inte ryser när man hör denna magiska man sjunga. Björn Skifs.

På dagens agenda står nyårstillställningsplanering: Handling av mat. Detta vet vi alla vad det kommer att innebära. Hajen kommer vara smockfullt av människor och jag kommer vara grinig! Nej, det ska nog inte bli några problem, jag har ju Johanna med mig! Vi har dessutom en väl utformad shoppinglista att bocka av så det kommer gå så bra!

Måste kolla det sista receptet innan vi åker. Ska dessutom till systemet, där resten av stan lär vara, som inte är på Hajen...

Ha det så bra kära ni!
Anna.

ps. nu är det: 19d22h44m d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela