varbergsflickan

Plötsligt händer det

Hej torsdag!

Publicerad 2011-06-30 06:04:44 i Fröken Sandberg,

Nu säger jag godmorgon.

Vet ni vart jag helst vill vara just nu av alla ställen i hela universum? Borlänge. För er som missat det stora spektaklet så pågår den fantastiska, underbara och HÄRLIGA Peace & Love-festivalen där just nu för fulla muggar. Men det är ingenting att göra nåt åt. Jag har personligt utsända och följer det mesta jag kan på radion. Inte alls bittert. Nej nej. Jag får nöja mig med Varbergs Jazzfestival istället som drog igång igår vad jag förstod (och det med buller och bång) med ett grymt storband. Jag får helt enkelt gå ner ikväll och kika, hörde rykten om spontandans och kontrabaser. Följ med :)

Nähäpp, nu slutar klagovisan - jag håller ju på att laga lunch!

Ha en fantastisk dag i värmen!

Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela