varbergsflickan

Plötsligt händer det

Kvällstankar

Publicerad 2013-01-26 22:55:30 i

Jag brukar förvisso längta till söndagar. Men till denna söndagen längtar jag extra mycket! Det sköna är att jag blivit något sånär frisk. Febern försvann under natten. Hostan är befintlig och jag låter döförkyld. Men orken. Hörrni, jag har ork! Igår trodde jag att jag såg döden komma. Imorse när jag vaknade och inte kände någon feber trodde jag seriöst i mina yrvakna första sekunder att jag nått himlen. Jag hatar feber.

Så, nu ska jag fortsätta längta till söndag! ❤

Au revouir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela