varbergsflickan

Plötsligt händer det

Stormen som blåste bort!

Publicerad 2013-10-29 20:26:31 i Fröken Sandberg,

I förebyggande syfte tog Pillis, Mikela och jag med oss övernattningskit till jobbet igår eftermiddag. Strömmen gick och det blåste på bra, dock hade vi nog kunnat köra hem vädermässigt vid kl 01 på natten, men Gud vet vad som låg på vägarna ändå.. Vi stannade över och sov tillsammans i en stuga! Fick med oss ännu en kock, Mackan! Herreminskapare så trevligt vi hade :) skålade med mousserande och rödvin fram till kl 03, sen fick vi minsann säga godnatt! 


Skönt att komma hem, lilla Elsa hade klarat sin första natt själv strålande. Snälla C tittade till henne igårkväll (TACK ❤️) och sen var hon själv X antal timmar. Dagen idag har jag nästan sovit bort. Var helt dödstrött! Vi gick upp i tid för att få frukostbuffé och vi var hemma vid en halv tio-isch. Jag la mig i sängen vid halv elva, slappnade av en timme och var i djupsömn fram till klockan två. Återstår att se hur bra man somnar inatt... 


Träffade finaste Emma idag ❤️ alldeles för längesedan och snart åker hon till Branäs igen.. Fina fina Emma! 


Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela