varbergsflickan

Plötsligt händer det

Slutkörd

Publicerad 2014-04-30 19:08:05 i Fröken Sandberg,

Jag vet inte vad det är med mig. Alls. Men så slut som jag känner mig i kropp och psyke har jag aldrig någonsin känt mig. Alls. Inte ens i närheten. Det här med "slutet på veckan-trött" som många av mina närmsta pratar om är det inte ens i närheten av, jag har vart där jag med. Men nu är allt ännu värre, varje dag. Det låter säkert värre än vad det är i era öron, för jag går till jobbet, jag handlar och diskar och allt det vardagliga. Men jag är trött. Från det att jag vaknar tills jag tillslut somnar. 

Som väl är har jag den mest förstående personen vid sin sida, min fina ovärderliga älskling ❤️

Inget muntert inlägg, men det kanske försklarar lite om min bristfälliga kontakt med omvärlden? Jag orkar inte alltid. Tyvärr. 

Kramar till alla ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela