varbergsflickan

Plötsligt händer det

Arbetslös!

Publicerad 2014-08-04 17:43:29 i Fröken Sandberg,

Det här med att vara arbetssökande, mellan två jobb så att säga, det är riktigt stimulerande! Hemmet är rent och fräscht och jag hinner med det jag behöver som mest, vila. Inga måsten. Det enda måstet jag hade idag var att köpa kaffefilter. Det var det enda jag glömde när jag gjorde den lilla handlingen. Men det gör ingenting. Filtrerna räcker till imorgon så idag slipper vi umgås med bittra Anna för hon inte fått koffein! 

Söker jobb för fullt. Vet någon någonting av värde så kontakta mig! :) 

Säger också grattis till Johanna på 28-årsdagen! ❤️ 





Känns som Johanna på vänster sida och jag på höger sida kan ha blivit nån form utav oskriven regel..? Eller? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela