varbergsflickan

Plötsligt händer det

Teknikskitsfanskap

Publicerad 2014-08-27 18:11:36 i Fröken Sandberg,

Jag tänker inte med ord beskriva hur
Mycket jag faktiskt hatar Office-paketet. Eller min dator för den delen. Jag tror ni fattar. Har idag sökt helvetes massa arbeten, hälsat på min älskling på hennes nya jobb och har nu en bra stund försökt öppna mitt sommelierdokument. Jag har registrerat mitt CV på tre av Sveriges största bolag. Ärligt. Det tog 2,5 timmar. Och jag är inte okunnig. Drygt är ordet. Vart tog brev på posten vägen? Eller iaf mail? Som jag sagt innan, det är ett heltidsjobb och vara arbetslös! 

Idag blir det fetaostfyllda köttbullar, stompad potatis och champinjonsås! Längtar tills min bättre hälft kommer hem så vi kan mysa ner oss och bara vara! Vardagslyx, det är grejor det!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela