varbergsflickan

Plötsligt händer det

Tisdag

Publicerad 2014-08-05 07:14:52 i Fröken Sandberg,

Amanda jobbar kort pass idag, eller ja. Kort och kort. Började halv sex men slutar då redan vid ett! Drack min första kopp kaffe kvart i fem och har sen dess småstartat min morgon. 

Känns att högtryckssommaren är påväg bort. Kvällen igår var kylig och likaså tidigt imorse. Eller så upplever man att 16 grader på natten är kallt, jämfört med våra föregående tropiska nätter med över 20 grader bara för en vecka sedan? 

Vi var i Kållered på Ikea förra veckan, givetvis passade vi på att bränna in på Hööks snabbt. Där hade höstnyheterna kommit in. Kändes jädrans märkligt att stå och prova höstacka i 25 gradig värme. Men nu känns det som att man kanske ska börja kika på riktigt? Så man är redo!

Trevlig dag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela