varbergsflickan

Plötsligt händer det

Nedräkning

Publicerad 2014-03-25 09:18:26 i Fröken Sandberg,

Fem ynka dagar kvar till Trysil, 42 ynka dagar kvar till Fuengirola.. Kan man längta mer än vad vi gör? Knappast. Amanda och jag har ständig nedräkning och längtar tokmycket! Inför Trysil så är det lite småinköp kvar, underställ, väst och vin - sen är vi redo ❤️ Gud vad jag längtar! En vecka, ledig! 

Tycker ni att jag blivit sämre med telefonen det sista? Vänj er för jag kan inte vara alla till lags hela tiden, som förr. Den man kunde ringa som Aldrig sa nej. Alla har sitt egna liv och jag har Äntligen fått mitt. Och givetvis handlar det inte om att jag aldrig hör av mig, det kan ni omöjligt hävda, men nu är det inte bara mig jag ska anpassa mitt liv efter, utan min kärlek också! Jag älskar mitt liv tillsammans med henne! 

Veckan i Trysil ska jag njuta. Med ljudlös telefon och helt underbart sällskap! 

Kram! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela