varbergsflickan

Plötsligt händer det

Liten uppdatering från glasögonormen!

Publicerad 2014-11-08 23:18:05 i Fröken Sandberg,

Sköna dagar driver förbi! Jag har gått och blivit glasögonorm i dagarna, dock inte på heltid utan enbart vid läsning, datorskrivande, syande osv! Vanesak men i nuläget glömmer jag dem ofta. Kände att det var nog när jag inte kunde somna förrns mitt i nätterna pga huvudvärk. Då insåg man att det nog är dags för ett besök hos Herr Optiker! 

Har fått lite kontakt med en fd. Lia-pojk. En sjuårig kille som kom mig nära. Det var han och en tjej till, båda från samma land men inte släkt. I skrivande stund så chattar jag o hans mamma på Facebook. Jag har inte sett dem sen den dagen de flyttade till hemlig ort, men fick reda på att hennes nyfödda flicka namngavs efter mig. De har alltid sagt "Hanna" till mig så flickan fick heta "Hanna, after you"... Så fint... Vill så gärna träffa de två familjerna igen. Hoppas det inträffar...

Dags att nana!








Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2014-11-09 07:48:37

Äntligen! Duktig du är som äntligen gått till optikern! Puss på dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela