varbergsflickan

Plötsligt händer det

Bildbomb: Thailand

Publicerad 2015-02-04 13:56:17 i Fröken Sandberg,

Nu var man hemma i vardagen efter 16 helt underbara dagar borta i värmen nere i Thailand, närmre bestämt på Koh Chang med två avslutande shoppingdagar i Bangkok! Det har varit väldigt lugnt och skönt, varmt, mycket bad och sol, god mat och gott sällskap! Inte sista gången man besöker den ön vill jag nästan lova. I alla fall om man åker tillbaks till Klong Prao som vi bodde på första veckan - underbar strand! Vi gjorde dagsbesök till en paradisö - Koh Wai. Vilken ö. Vattnet. Stranden. Förstår att den stranden kallas för "Paradisstranden".
 
Som utlovat: BIlder. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: åsa

Publicerad 2015-02-06 11:03:09

Vilken underbar semester vi har haft tillsammans, kommer man att leva på under hela livet <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela