varbergsflickan

Plötsligt händer det

Veckan!

Publicerad 2015-02-26 17:41:34 i Fröken Sandberg,

Herregud vad fort en vecka går! I måndags avslutade jag den intensiva utbildningen på fyra dagar till sjöman! Och man har lärt sig väldigt mycket, träffat mycket folk och längtar om ens möjligt, ännu mer till man börjar arbeta! Eftersom vi ska till Gran Canaria i nästa vecka så får jag vänta med min introduktion på båt tills veckan efter vi kommit hem! 

Idag är det projekt få sålt bilen (det verkar gå vägen) och pyssla med den extra mycket! Det är även projekt ljusa upp mitt hår! Tanken är väl att det ska kortas av igen och tar då det första billigaste steget själv; köpefärg! Som även är det mest osäkra... Men vad gör det, det kan bli väldigt spännande färger! Börjar dock vänja mig vid lite lite lite längd på det, men trivs bättre i kortare! Är nog inte skapt till att ha längre hår än öronen ;-)

Tjüss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela