varbergsflickan

Plötsligt händer det

❤️

Publicerad 2015-10-13 16:41:09 i Fröken Sandberg,


Jag har inte bara en helt fantastisk flickvän på Alla sätt, vid min sida i vått och torrt. Dessutom sitter hon inne på frisörtalanger upptäckte vi i helgen - det ni! Lyllo mig!

Är hemma mer än jobbar nu känns det som! Verkligheten som vikarie under lågsäsong, standby för det mesta och väntar på plinget från telefonen där det står välkomnande jobb-sms! 


Förmodligen kommer denna lilla bitchen bli innekatt inom en förhoppningsvis snar framtid! Egentligen väntar vi bara på klartecken om inflytt, till en helt underbar lägenhet i centrala Falkenberg, med utsikt över Ätran (första parkett till och med!) Kan riktigt se oss äta frukost på balkongen, avnjuta vin efter jobbet och bara njuta av den lilla puls som finns i byn! Hoppas bitchen klarar av livet lika bra som vi kommer att göra ❤️

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-17 12:19:52

Så spännande!! 😊 När flyttar ni isf? Kram Bea

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Plötsligt händer det

Levnadsglad, social och vänlig själ bosatt mellan Varberg och Falkenberg som arbetar till sjöss! Älskar det lilla i livet, allt från första kaffekoppen på morgonen till första trädknoppen som brister på våren. Utbildar mig till sommelier och söker mig vidare till nya utmaningar! Välkommen att läsa om mitt liv tillsammans med min kärlek, hästar, katt och hund och däremellan allt annat! Har en obotlig förkärlek till inredning och kommer lägga fokus på det i bloggen, om vad som sker i vårt hem på 100kvm. Hoppas ni står ut! Välkomna!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela